El pàrquing de la Rambla Tarradellas Imprimir a/e
Qualificació dels usuaris: / 13
DolentBo 
Nosaltres des de l’associació no volem que cap partit polític ni entitat provoqui divisió al barri o que busqui la confrontació entre veïns. Des de l’associació estem treballant per una bona convivència i escoltar a tots els veïns que s’adrecin a nosaltres per diferents mitjans que contínuament estem informant.

Per descomptat cap veí de la Rambla Tarradellas s’ha adreçat a nosaltres amb una queixa sobre el pàrquing, en una ocasió s’ha convidat a un veí de la Rambla Tarradellas a venir a exposar la queixa a la comissió d’urbanisme i no ha volgut venir.

A data d’avui tots les partits polítics de la ciutat saben com estem estructurats dins l’associació i creiem que el més correcte es que si uns veïns no volen adreçar–se a nosaltres directament i ho fan a través d’un partit polític aquest hauria d’informar-nos per tal de poder solucionar el problema i fer d’interlocutor amb els veïns i així no es crearien conflictes de veïnatge.

Però el que sí està clar i, aquí acabem amb el tema, és que des de l’associació defensarem sempre totes aquelles accions que siguin bones pel barri tan si vénen d’un grup de veïns com d’un partit polític i per el contrari farem servir tota la nostra força per combatre tots aquells qui provoquin el mal viure al barri.

Des d'aquest espai volem insistir en el fet que en més d'una ocasió hem demanat al mateix Alcalde així i com a altres regidors de l'Ajuntament que s'esforcin per donar, el més aviat possible, una informació clara i concreta del que correspon pagar als veïns per l'execució del Pla de Barris. La seva resposta ha estat que estant treballant per tal de poder comunicar el més aviat possible aquesta informació.

Comentaris (6)Add Comment
Bona feina
escrit per Miquel Tuneu, junio 26, 2008
Em semblen molt encertats tant el to com la feina que aneu fent des de l'Associació. Em sembla que la major part dels veïns i veïnes ens sentim molt ben representats.

Felicitats i endavant!

Miquel Tuneu
Veí de la Rambla Tarradellas
Rambla
escrit per Pera Sala, julio 01, 2008
No a l'aparcament de la rambla Tarradellas.No tinc res a veure amb Josep Anglada.
La utilitat i el cost.
escrit per Xavier Catalan, julio 28, 2008
Primerament, disculpeu que reprengui aquest fil tan tard.
No vaig poder ésser a la reunió informativa del 7 de juliol, ja que a les 7 de la tarda encara treballo.
Ara he trobat aquest lloc, i crec que n'hi ha per felicitar-vos de la iniciativa.
Les meves reserves sobre el parquing:
1.En desconec la utilitat, espero que no sigui una utilitat básicament de finançament d'una part de la reforma. Pel que fa a allò que es va publicar al 9Nou que era la torna per les places de zona blava que es perdrien, cal dir que en diumenge i en horari nocturn la zona blava és gratuïta.
M'agradaria saber en quin(s) estudi concret es basa la necessitat del párquing. Amb números concrets, si pot ser. Disculpeu la ignorància si ja està publicat i no l'he trobat.
2.Sóc veí de la Rambla Tarradellas, i tot i que ja he sentit que nosaltres no pagarem el pàrquing, em temo que pagarem la nova rambla que s'hi faci a sobre, quan ja tenim una placeta que funciona prou bé.
Aparcament innecesari
escrit per Josep Sanglas, agosto 22, 2008
Estic totalment d'acord amb l'escrit del Sr. Xavier Catalan.
No estic gens d'acord amb la posició de l'associació de veïns, ja que s'està fent creure a la gent que tan sols són una minoria els que no el volen, i això no és cert. Es van recollir 600 signatures! i penso que s'hauríen de tenir en compte.
En el ple de l'ajuntament del dia 4 d'agost en el qual l'Anglada va fer entrega de les signatures, l'alcalde Vila d'Abadal va dir que tan sols un 25% eren dels veïns. No entenc com va poder valorar això tant ràpidament....
Des del principi l'associacio de veïns s'ha mostrat favorable a l'aparcament; no és d'extranyar que la gent de la rambla Terradellas s'hagi agafat a l'ajuda i oportunisme de l'Anglada, però és l'únic que els ha fet costat, i també s'ha d'agraïr.




No al parking soterrat
escrit per Salvador Vila, septiembre 04, 2008
Jo tampoc estic d'acord amb l'aparcament que volen fer a la rambla Tarradellas.
Crec que no en tenim cap necessitat i que hi han altres llocs com a possible opció per fer un aparcament i evitar destrossar una placeta amb un parc que està molt bé.

Acabo de lleguir que ha sigut anul-lat l'aparcament que es va aprovar construir al futur centre cultural, ja que sembla que van aprovar un projecte sense tenir els
diners per construir-lo?
Això acaba de demostrar la manera de governar que tenen els nostres polítics...

Tant de bó tinguessim la mateixa sort i anul-lesin el projecte de la rambla; pero com que tenen els diners de la Generalitat i la resta ja ho pagarem els pobres i fotuts contribuents, passen de nosaltres i de les 600 signatures que es van presentar. No tenen vergonya!!

Aquest parking no el volem, no el necessitem, ni el vam demanar tampoc.

Crec que l'associacio de veïns ens hauria de fer costat. De moment no han fet cap pas vers als veïns afectats.

La construcció d'aquest parking és llençar els diners. Penso que el barri, i també la ciutat, hi han coses molt més necessaries.

FORA PARQUING SOTERRANI
escrit per Dani Serrat, septiembre 05, 2008
NO a l'aparcament soterrat de la Rambla Terradellas.
No el necessitem ni el vam demanar.
En comptes d'anar repartint senyeras pel barri, l'associació de veins hauria de fer alguna cosa per evitar la construcció d'un aparcament innecessari. L'associació hauria d'estar més a favor de tota la gent que va signar en contra, i s'està fent creure que tan sols un 25% són del barri? Això no és veritat.

El que s'hauria de fer és una bona CASSOLADA devant de l'ajuntament.



Escriure comentari
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote

busy
 
< Anterior   Següent >

Vols col•laborar amb nosaltres - PREM AQUÍ !!!

Participa al pla de barris